جستجو
Filters
Close

سنسور اختلاف فشار هوا

سنسور اختلاف فشار هوا

سنسور اختلاف فشار هوا برای اندازه گیری و سنجش اختلاف فشار بین دو نقطه (گاز) بکار می رود. سنسور اختلاف فشار هوا با نام های سنسور تفاضلی یا نسبی هم شناخته می شوند. فشارسنج اختلافی یا سنسور اختلاف فشار هوا دارای دو ورودی بوده و اختلاف فشار بین دو نقطه را اندازه‌گیری می‌کنند. این دو ورودی معمولاً با حروف H و L یا + و - بر روی بدنه‌ی دستگاه مشخص شده‌اند به صورتی که نقطه‌ی با فشار بالا به ورودی H و نقطه‌ی با فشار پایین به ورودی L متصل شود.

البته سنسور اختلاف فشار هوا احتیاج به دو ورودی فشار دارند. یک ورودی برای فشاری که قصد اندازه‌گیری آن را داریم و دیگری برای فشار مبنا منظور می‌شود. برای اندازه گیری فشار مطلق، ورودی فشار مبنا را خلأ نموده و آن را مسدود می‌کنند. اما در فشارسنج اختلاف هوا ورودی مبنا در اختیار کاربر قرار می گیرد. در ترانسمیتر اختلافی هر دو ورودی در دسترس کاربر قرار می‌گیرند تا با انتخاب خود آن‌ها را به محل موردنظر متصل نماید.

قیمت سنسور اختلاف فشار هوا

قیمت سنسور اختلاف فشار هوا به عواملی چون: رنج اندازه گیری، دقت اندازه گیری، نوع خروجی آنالوگ، دیجیتال و کشور سازنده دارد. فروش سنسور اختلاف فشار هوا در فروشگاه سنسوتک با برندهای متنوع ارائه شده است.

انواع سنسور اختلاف فشار هوا

freescale,omron,nxp,sensiron

 
روش مشاهده جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

سنسور اختلاف فشار هوا D6F-PH0025AD1

رنج اندازه گیری:0 تا 250 پاسکال
تغذیه:2.3 تا 3.6 VDC
جریان مصرفی: 6 میلی آمپر ماکزیمم
رزولوشن: 12 بیت
ریال

سنسور اختلاف فشار هوا D6F-PH0505AD3

رنج اندازه گیری:-50 تا +50 پاسکال
تغذیه:2.3 تا 3.6 VDC
جریان مصرفی: 6 میلی آمپر ماکزیمم
رزولوشن: 12 بیت
ریال

سنسور اختلاف فشار هوا D6F-PH5050AD3

اندازه گیری فشار از -500 تا +500 پاسکال
با دقت اندازه گیری ±3%
ریال
دسته بندی ها