جستجو
Filters
Close

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

مشتری عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی سنسوتک به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی سنسوتک و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی سنسوتک از سوی کاربر است.
کلیه فعالیتهای وب سایت سنسوتک مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است بنابراین مشتریان عزیز نیز بایستی قوانین مربوط به کاربر را رعایت فرمایند.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخص یا شرکتی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سنسوتک اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی سنسوتک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی سنسوتک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی سنسوتک، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی سنسوتک جزئی از اموال فروشگاه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی سنسوتک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مالکین فروشگاه اینترنتی سنسوتک محفوظ می‏‌دارد.

روز و ساعت فعالیت فروشگاه :

فروشگاه اینترنتی سنسوتک هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر فعالیت دارد ولی ارسال مرسولات بر حسب نوع ارسالی که مشتری انتخاب نموده است تابع ساعات کاری شرکتهای ارسال کننده است.

ضمانت اصالت کالا :

سنسوتک ضمانت مینماید کلیه کالاهایی که در سایت فروخته می شوند دقیقا با مشخصات ثبت شده منطبق خواهد بود.

سایر سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه اینترنتی سنسوتک لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی سنسوتک مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

در صورت مغایرت و اشتباه در ارسال یا معیوب بودن کالا سنسوتک هزینه عودت کالا را بر عهده می گیرد.

تمامی ارتباطهای فروشگاه سنسوتک با مشتریان از طریق ایمیل زیر خواهد بود:

hooyareng@yahoo.com